About Me

My photo
YOU DON'T HAVE TO HATE ME . WHENEVER YOU DID , DON'T YOU THINK YOU LOOK MUCH PRETTIER ! IN FACT , YOU LOOK TWO TIMES UGLIER :)

9.18.2011

S E N Y U M A N K U (:

It's been a month I'm not updating my blog . Well , I've been busy with my lalalala stuff . Hurmm , Alhamdulillah sekarang ni dah mampu tersenyum macam orang lain . Senang cerita macam couple lain . They are happy like they owned this world (!) So do me (: 
The reason why I said I can smile like others can is when she did a decision to MOVE OUT with me . Warhhh serunukk kaw Jah (!) haha ~ That's the most happiest things to know from awak sayang (!) Apa-apa pun , terima kasih banyak sebab tunaikan impian saya . 
Kadang-kadang rasa seronok jugak sebab saya ada kawan2 yang macam MEREKA tu . They ols sporting , friendly , funny . Tapi tetap ada tabiat masing2 yang pelik . Tapi seronok kawan dengan diorang walaupun belum SETAHUN kenal but they are supportive (!)
Saya harap lepas ni dapat hidup sama2 tentu sekali dengan AWAK , dan juga mereka . Live as one family and I'm hoping that we don't have any problem like before . Saya janji saya cuba jaga semua semua ni supaya tak ada yang SPOIL ~ Amin . .
Less but not least , saya harap kita dapat bina hidup baru . Maafkan saya if saya pernah sakitkan hati awak or pernah terabaikan awak . Walau apa pun , saya tetap ada untuk awak (:
I'm happy to get a chances to prove that I can be with u and I can be someone better than ur ex (:

No comments:

Post a Comment