About Me

My photo
YOU DON'T HAVE TO HATE ME . WHENEVER YOU DID , DON'T YOU THINK YOU LOOK MUCH PRETTIER ! IN FACT , YOU LOOK TWO TIMES UGLIER :)

9.18.2011

Salah ke kalaw saya macam TOMBOY ?

Kejap2 nak tanya ni , salah ker kalaw sorang GIRLS ni berperangai macam tomboy erk ? Well , if korunk lah penkid2 ni kan , ada gf yang ala2 KASAR gituu . You ols boley accept tak ? Or else you ols tinggalkan ? Yes , certain peoples suka sangat gf yang HOTSTUFF (!) kan kan kan ? Yang rambut ala2 Beyonce , body ala2 Nicole Schezinger (!) OUCHHH weyh ~ Well that's true . Sedap mata memandang kan ? Tapi apa lah salahnya kalaw gf korang SIMPLE kan ? Simple pun kadang2 NICE oke (!) tak serabut mata memandang . Sometimes aku rimas tenguk ada girls yang pakai OVER sangat , padahal nak g makan jer kat bawah rumah , belakang rumah , tepi rumah , seberang jalan . Well , kalaw nak pegi open house tu BOLEH lagi lah kan . Harus lah cantik2 . Bagi aku lah , aku selesa berpakaian SIMPLE . Aku utamakan keselesaan . Type aku JEANS AND T-SHIRT (!) you ols tak suka you ols punya pasal lah kan . Ade I kisah ? Ada time I nmpak sexy , ada time I nmpak cool , ada time I nmpk (mak aih macam penkid (!) , ada time pulak I nmpak manis sangat (: (ini bukanlah rekaan I , ini berdasarkan pandangan mereka okey you ols) Bagi aku , penampilan memey lah penting . Kalaw serabai , selekeh sape pun taknak kan . Nak memang nak , tapi nak MUNTAH je tengukk (!) hahah ~ 
Tak ada orang boleh cuba2 ubah penampilan aku , sebab aku bukan ala-ala VILLAGE oke . Ic I ******-14-**** taww . Ops (!) karang ada yang HANGIN pulak isu2 asal usul ni . HIHI , 
Apa pun , aku simple dan aku sukakannya , siapa nak UBAH aku , meh try . Doesn't mean when becoming simple , we're got NOTHING okay . Cuma merendah diri (: Lebih cool dari MENUNJUK2 YANG KAW TU BRANDED PERSON lol (: Menyampah lagy ada wey ~ 


*Aku suka pakai t-shirt superman dengan jeans* 
well , ada nak label aku sbg tomboy ? Go ahead , dont think I care (!)

No comments:

Post a Comment