About Me

My photo
YOU DON'T HAVE TO HATE ME . WHENEVER YOU DID , DON'T YOU THINK YOU LOOK MUCH PRETTIER ! IN FACT , YOU LOOK TWO TIMES UGLIER :)

10.17.2011

:: Aku Tidak Dimatamu ::

Pergilah jika kau mahu pergilah tak usah kembali . .Tak akan ku pujuk lagi , tak perlu merayu lagi . . Biarkan saja semua berlaku . . Usah dipanjangkan lagi , makin dalam sedih yang kusimpan . . Kau pinta untuk ku memahami apa yang terlintas di hatimu . . Sedangkan kau tak pernah mencuba luahkan malah kau sengaja menyembunyikan . . Apakah ertinya semua ? Apa yang kau mahu dariku ? Rindu akan terus mengusik hatiku , rindu juga akan mencungkil kemesraan masa lalu . . Biarlah aku simpan kenangan yang manis walau hakikatnya payah untuk aku terima . . Jika benar ataupun sungguh apa yang kau kata , tak akan aku halang apa jua keptusanmu . . Usah ditanya padaku apakah kesudahannya selepas ini . . Biar aku dengan cara sendiri . . Merajuk biar bertempat , memujuk ada batasannya . . Takkan ku rujuk walau terpaksa , takkan ku pujuk andai terpaksa . .Pandai-pandailah engkau bawa haluanmu tanpaku menemanimu . .

No comments:

Post a Comment